En balkongdröm










Visst är det typiskt att man saknar balkong (terass, altan?) för okänd framtid när man springer på sina drömmars balkong-/trädgårsstol? Måtte den finnas i produktion fortfarande när jag har möjlighet att köpa dem!
Den kommer från Balkongshoppen. 1550 kronor för en är inte direkt billigt, men det är inte sådär galet dyrt som snygga trädgårdsmöbler brukar vara heller. Det krävs lite sparande bara...

Såhär skriver de på Balkongshoppen:

Stolen tillhör serien Hard & Ellen Noveau, en nyproduktion av en gammal trädgårdsklassiker från 1960-talet.

Stolen har en aluminiumram med en pulverlackad stol gjord av bambustavar.
Stolen finns i vit och blå färg




Jag skulle gärna vilja ha den röda just idag. Men den vita är nog säkrare, man vill ju inte tröttna på dem för färgens skull! Då kan man komplettera med fina dynor i världens alla färger istället.



Bilderna är lånade från Balkongshoppen.



Kommentarer
Postat av: malin

Jag blir förvirrad av att du skriver i olika bloggar! Iofs har ju den här varit inaktiv sedan november (och det är vid den jag suttit och hängt helt i misstag :))

Snygga möbler, hur som helst!

2010-05-22 @ 11:44:16
URL: http://tillt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0