String-hyllan





Min blick har dragits till den här bilden flera gånger på sistone. Den är bara så snygg helt enkelt!
Men om jag skulle låta en Stringhylla flytta in här hemma hade det definitivt blivit den gamla klassiska versionen utan plexi.



Allra helst i svart och valnöt då, som i den här kombinationen. Åh så fint!



















Alla bilder är lånade härifrån.


Det roliga med Stringhyllan är ju att variationsmöjligheterna är oändliga beroende på vem som ska ha den och till vad. Därav alla dessa bilder, förlåt, men jag kunde omöjligen välja bort några! :)
Vilken skulle ni helst vilja ha?

Jag tänker mig att min framtida hylla skulle användas till pocketböcker till att börja med. Och med tiden byggas ut... Fast just nu känner jag inte att jag har någon ultimat plats att ha den på, så det får nog bli i nästa bostad.



Kommentarer
Postat av: Lena (yrestyre)

det här inlägget var inte alls snällt! jag har trånat efter en stringhylla i massa år nu, men inte fått tag på någon billig, och nu blev jag ju ännu mer sugen! GE MIG!!!

2009-10-03 @ 16:28:20
Postat av: Elisabeth

Stringhyllor är verkligen SÅ fina! Det ska helt klart vara de där klassiska, de är bäst.

2009-10-03 @ 18:36:00
Postat av: Madelene Nattfrost

Hmm.. hade sådana hyllor uppe i sommarstugan när jag var liten. Men de slängdes vid någon renovering. :-O



Det är nog rätt vanligt att dessa retromöbler som är så i ropet idag, står uppe i folks sommarstugor, för det var juh till stugorna man tog de gamla möblerna när man köpte nya hem. :)

2009-10-04 @ 12:54:23
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0