Bara lite spaning också.


Jag vet, det skulle inte bli någon vana med julinlägg nu (jag vet åtminstone en läsare som säkert smällt igen laptopen i ren chock(?) när hon insåg vad föregående inlägg handlade om - förlåt! ;). Men några bilder till blir det, på saker jag också gärna hade velat klicka hem. Om jag haft plats för dem, och större utrymme för shopping i budgeten. Ja, vi kan ju åtminstone låtsas att den inte alls är spräckt redan, visst?







Den röda glaskulan med belysning hade varit alldeles extra rolig att ha efter mitt köp förra året...
Även dessa bilder kommer såklart från Jotex.


_____

Update: Jag missade en bild så jag fick lov att komplettera lite!



Kommentarer
Postat av: malin

Usch för jul i oktober! (Fast faktum är att jag också längtar lite i smyg. Kanske vill jag bona mitt nya hus?)

2009-10-05 @ 21:48:25
URL: http://tillt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0