En liten makeover...



Förra månaden skrev Camilla om att Länna möbler hade kampanjpriser och jag var inte sen att göra slag i saken och fynda.
Imorse ringde en kille och väckte mig och frågade när han fick komma och leverera mina saker. Äntligen! De där två, tre veckorna som var utlovad leveranstid blev över fyra veckor. Men nu när Flower Mono är monterat och på plats är det värt all otålig väntan i världen!

Jag plockade bort allt småkrafs som vanligtvis ligger både högt och lågt och skräpar innan fotograferingen. Sedan bar jag tillbaka dem och satte mig i soffan för att överföra bilderna. Naturligtvis klantade jag till det och tog ut minneskortet ur läsaren innan fler än en bild hunnit överföras.

Eftersom en hel del småkrafs hunnit bäras tillbaka och tröttheten börjat smyga sig på blev det inga bra bilder. Men jag återkommer igen när även hyllan kommit på plats, så tills dess får ni hålla till godo med kvällssudd! :)







Det känns fel med vårgrön plastmatta, men med katter känns det inte som någon vidare bra idé att investera i den där fluffiga drömryan, så nu när plastisen inte behövs på balkongen får den täcka fulparketten iallafall.
Nåja. Dags att klicka på spara & publicera nu! Jag återkommer så snart det finns mer att visa.



Uppdatering:

Jag känner bara att jag måste påpeka att soffkuddarna är väldigt omatchade just nu, jag hade tänkt att jag skulle hitta några röda fina kuddar att ha istället nu när det blir jul och tills dess var jag tvungen att byta ut två kuddöverdrag som bara trådade sig.

Sedan kan jag passa på att påpeka att det finns bilder på hur det såg ut innan bordets anländande här.





Kommentarer
Postat av: malin

Åh, det blev hur fint som helst! Och jag gillar de rosa kuddarna som fasen - match eller inte :)

2009-11-18 @ 22:29:43
URL: http://tillt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0