Tisdagstema - Humor


Humor är nog det svåraste tema jag (försökt) vara med på under min tisdagstemaskarriär. Och jag vet inte riktigt vad jag ska välja för bild ur arkivet den här gången heller. Min tanke var att det skulle bli en bild på mina födelsedagspresenter, vinglas, som jag fick förra året - för hur typiskt är det inte att sådana råkar ut för olyckor nästan innan de hunnit packas upp? Om man vill kan man se det från den humoristiska sidan.. Men det är väl inte särskilt roligt ändå?
Så jag väljer en rolig bild istället, sedan mina kattor var små bebisar som just flyttat in hos mig och var nybadade. De var inte så glada, men jag tyckte de var jättesöta och roliga när de hysteriskt putsade sig "rena" efter badet.


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Hej!

Du har en utmaning att hämta hos mig :)

http://ihemmet.blogg.se/2008/september/utmaning-2.html

2008-09-21 @ 13:24:48
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0