Höstpiff


Förutom att inviga min nya tvättmaskin blev det lite höstpiff i vardagsrummet. Gardinerna som hängt där hela sommaren och varit lite tråkiga fick komma ner från sin gardinstång, och sedan nålade jag upp ett tyg jag köpte för ett antal år sedan istället. Det blev en klar förbättring!
Idag fortsatte så piffet med ett draperat lakan över soffan, och som körsbär på grädden fick ett par kuddar naturligtvis komma fram ur sin gömma. Jag köpte dem på Åhléns förra hösten när de hade sänkt priset på dem. Är mycket glad för det!
Avslutningsvis bytte jag ut den turkosa sjal jag haft som bordsduk mot en löpare, och så fick en ljusstakstrio komma fram ur skåpet. Eftersom de är vändbara fick en bli vas till en (fusk)gerbera som jag fick i födelsedagspresent för något år sedan. Jag lyckades klantigt nog ha sönder vasen den bodde i i somras, så det var på tiden att den fick ett ordentligt hem igen!


Men nog med text nu, här kommer Före-Under tiden-Efter-bilder!



Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Vilka härligt höstiga gardiner!

Ser mycket "varmare" ut nu efter!

Kram, kram!

2008-09-06 @ 12:56:30
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0