En saga



För någon månad sedan var jag på stan med min mor. Vi gick in i en butik och knappt hade vi hälsat på främlingen som stod där förrän jag var alldeles knäsvag av förälskelse. Men vi gick därifrån, och hördes inte igen - förrän jag gick in i samma butik igen i förra veckan. Och där stod han, på exakt samma ställe som sist!
Igår flyttade han in här hemma. Jag hade förberett och städat, ja rentav torkat golvet för hans skull.
Och nu är jag mer förälskad än någonsin!
Får jag presentera Herr Husqvarna!







Är han inte fin, så säg? Vi kommer otroligt bra överens även om vi just bara hunnit börja lära känna varandra, och jag vågar garantera många fina stunder tillsammans även om nu inte ens den starkaste av förälskelse kan komma ifrån att någon gång övergåri en halvtrist vardagsslentrian...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis till underverket. ;-)

2008-09-04 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0