Inspiration



De senaste dagarna har jag äntligen tagit mig tid att läsa ikapp alla inredningsbloggar jag bevakar, som inte hunnits med sedan flytten. Det har gett mig lite ny energi att komma iordning ordentligt här hemma, och ta tag i min egen blogg. Framöver ska jag uppdatera min länklista här med mina favoritbloggar, och så snart Morden i Midsomer är slut ska jag ge mig ut i köket och tömma en hylla i städskåpet och ställa in micron där istället. På så sätt kommer jag få en massa extra yta på köksbänken!
Kanske det låter märkligt med micron i städskåpet? Men det används mest bara som förvaringsplats för diverse skrot just nu, så det kommer nog bli en riktig förbättring :)

Återkommer vid senare tillfälle med resultatet, före- och efterbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0