åter..



Det är länge sedan jag bloggade här, mycket har hänt sedan senast.
Igår var det två månader sedan jag flyttade in i min nya lägenhet. Tidigare i veckan lyckades jag äntligen få upp mina ljuslampetter på väggen. Det är annars ganska tomt på väggpiff, så det blev en enorm skillnad!
Jag fick upp en lampett i köket också, även om jag inte sitter där så mycket som jag skulle önskat så hoppas jag att den kommer till användning framöver. I min förra lägenhet satt den i vardagsrummet och i vintras var den flitigt använd.





Man kan ju tycka att jag borde kommit iordning med tanke på att jag bott i min nya lägenhet i två månader. Men så är inte fallet. Den fina sommaren som rådde i början av juni kom emellan, och sedan har tiden rusat iväg med mig.. Men jag hoppas kunna visa fler bilder snart!
Jag har tänkt att jag ska uppdatera oftare här i bloggen framöver också, tills dess önskar jag en trevlig fortsättning på helgen!

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Jag förstår att du gillar det. Man ser att det har varit med ett tag! Riktigt fint! Jag har ingen möjlighet att skjuta in mot väggen i köket. Fönster på ena sidan, köksskåp på andra och sen är det öppet till vardagsrummet.

Jaa.. det är inte lätt alla gånger!

Kram, kram!

2008-09-03 @ 11:23:18
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0