Vårfärg?



Imorgon ska julsakerna plockas ner här hemma. Ljusstakarna ska plockas undan. Julgranen ska kläs av och slängas ut. Det enda som får vara kvar ett tag till är gardinerna. Hur länge återstår att se, jag måste kika lite vad som finns i tyggömmorna först och främst. I vardagsrummet ska jag sätta upp ljusgröna längder i samma modell som de röda som hänger där nu. I övrigt kanske jag får kika efter något nytt, eller kika hemma hos mamma efter något att låna?

Egentligen känns det helt vansinnigt att börja tänka på vårfärger allaredan, det är ju bara den andra januari! Men efter en liten snabbkik på PartyLites hemsida blev jag inspirerad. Turligt nog har min mor en visning inbokad i slutet av februari, så då hinner jag köpa vårfärgade ljus lagom tills det är dags att klä om lägenheten i vårskrud åtminstone!

(De som någon gång doftat på PartyLites ljus/prover vet hur fantastiskt gott det mesta luktar. I höstkatalogen hade man tagit bort en av mina absoluta favoriter, men nu till "vårkollektionen" hade de en ny doft som heter chokladkokos, så det kanske finns hopp ändå? Jag hoppas åtminstone det!)


image109image110image111

Bilderna är lånade från PartyLite.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag måste köpa nya ljus snart.
=)

2008-01-27 @ 16:26:21
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0