Svacka



Jag har haft -har- en riktig inspirationssvacka på sistone, vet inte alls vad jag ska skriva som är åtminstone lite inredningsrelaterat..

Istället har jag ägnat otaliga timmar åt att läsa inredningsbloggar som jag samlat på mig länkar till de senaste månaderna. Jag avundas er som kommit så långt att ni har fast arbete, hus och familj. Det känns så inspirerande att läsa om inredning av nya kök eller barnrum eller kontor eller byggen av nya altandäck eller.... Ja, ni förstår.

Jag är så långt ifrån det där man kan komma. Med ganska dålig ekonomi, som hopplös singel i lägenhet med rätt stora begränsningar i vad man får och inte får göra, och som jag väl heller inte tänkt bo kvar i för alltid, så känner jag inte att förutsättningarna är ultimata att utveckla sitt inredningsintresse alltför mycket.


Idag anlände dock min nyinköpta Nikon D40X som jag hoppas ska hålla mig lite sysselsatt framöver. Jag ser fram emot fint vårväder med solsken och lite grönska nu, jag vill ut och fota fota fota!
Men det dröjer ju ett tag till.
Tills dess får jag fortsätta med mitt organisationsprojekt istället. Och utrensning för feng shuins skull.

Lite läsning av instruktionsbok kan nog också vara på sin plats när man bara hållit i en systemkamera en enda gång tidigare :)


image119



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0