Låtsasshopping?



Jag som inte hade tänkt köpa något nytt på ett tag, utan vara duktigt sparsam.. Idag klickade jag hem gardiner till köket och sovrummet, samt en klänning och ett påslåkanset som matchar gardinen till sovrummet från Ellos. Men jag är nöjd med det jag beställt iallafall!
En kjol och en klänning är dessutom redan på väg eftersom jag skickade efter det i en gemensam beställning med min mor förut i veckan..


image125image126image127

Bilder lånade från Ellos hemsida.


1. Öglelängder i antikvitt (de på bilden är ljusgrå, men det fanns bara en närbild på den vita modellen)
2. Gardin till sovrummet, förhoppningsvis kommer den göra sig bra i mitt ganska mörka, blålilatapetserade rum.
3. Sängkläder i samma mönster som gardinen. Tanken är att de vita sängkläderna också ska hjälpa till att ljusa upp rummet en aning. Dessutom passar dessa färger väldigt bra till det gröna lakan jag fick i julklapp!




Igår kom mamma med en tandborstmugg och en tvålpump också, som hon tydligen fyndat på Yves Rocher och frågade om jag ville ha dem. Jag satt så sent som kvällen innan och kikade på sådana ting i Drömhem & trädgård och tänkte att jag ville kika efter en tvålpump. Klart jag tackade ja!

image128




Jag tänkte att jag kunde bifoga en bild på sovrummet också, men jag har ingen bra med möbler där inne utan denna från "nyckeldagen" får duga.. Det ser ju inte så mörkt ut, men det blir det verkligen bara solen går runt huset eller om det är molnigt ute! Sådär fyra meter utanför fönstret är det nämligen skog...

image129

Bilder: sandralinneas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0