Furnish



Nu när jul och nyårsstök är avklarat finns det lite tid över att ta hand om högen med inredningstidningar som växte lite lagom under mellandagarna. I Hus & Hem stötte jag på ett skåp och visste inte riktigt om det var kärlek vid första ögonkastet eller tvärtom, tycker jag att det är rysligt?
Nja.. det lutar nog åt tummen upp, om det får stå på en passande plats.
Men skulle jag betala 96.250 kronor för ett skåp? Ens om jag hade råd?
Nja.. Tveksamt.

Vad tycker ni?

image106image107


Det finns i en annan färgsättning också, men den går totalt bort för mig som inte är särskilt förtjust i skrikiga färger, och speciellt inte gult.

image108

Bilderna är lånade från Furnish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0