Funderingar



När jag kikar runt i alla inredningsbloggar som finns där ute känns det som att jag inte har något att komma med alls. Jag hade hoppats att inspirationen skulle flöda, att jag skulle ha något att skriva om jag också. För jag älskar verkligen inredning, att se hur andra bor, att läsa om kluriga lösningar och tips på fina inredningsdetaljer/affärer och så vidare. Men jag kan inte hålla liv i den här bloggen om det bara ska handla om sådant. Och det känns trist, för själva bloggen tycker jag väldigt mycket om.
Med tiden hade jag funderat på att be någon om hjälp att göra om den lite, så den blir lite mer personlig. Men å andra sidan gillar jag det enkla.. och nu vet jag inte.. om jag ska bry mig?

Egentligen känner jag mig lite tveksam till att skriva alltför personligt här, det har jag en separat blogg till. Men någonstans blir det jobbigt att hålla dem separata också. Ska jag lägga ner den här? Ska jag bara skriva här? Ska jag fortsätta som nu?


För nu nöjer jag mig dock med att lägga in några bilder som jag tagit med min nya kamera - som jag verkligen älskar! Även om den kostade många slantar är jag såå glad att jag satsade på en Nikon D40X!


image122

image123



Nej nu ger jag upp! Det går inte att ladda upp bilder..Morr! Chaos och Caspian får räcka så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0