Länkuppdatering




Jag lovade en gång för länge sedan (känns det som) att sätta samman en länklista till någon med gipsad fot och en hel sommar framför sig. Det kanske är lite för sent nu, när gipset är borta och sommaren mer eller mindre likaså. Men nu har jag iallafall lagt in nästan alla mina bevakade inredningsbloggar i länksamlingen i menyn här till höger. Hoppas ni finner något läsvärt!
Det är mestadels inrednings- och husbyggarbloggar, men en del annat har också smugit sig in. Jag vet inte riktigt hur de ska kategoriseras, men livsstilsbloggar är ett ord jag gillar att beskriva dem med.

Och när jag så ändå är igång med att skriva om länkar kan jag berätta att de markerade med en stjärna (*) skrivs av människor jag är mer eller mindre bekant med. Leta er gärna in hos dem, jag tror nog det finns några guldkorn där!


Nu när det varit så dåligt väder ett tag har jag funnit mig själv ganska fastklistrad vid datorn. Förra månadens inredningsmagasin blev lästa oroväckande fort och sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle ta mig för riktigt. Tills jag kom på att jag kunde avverka några länkar i mappen "inredningsbloggar, undersök". En av de första bloggarna jag tog mig an var Helenas. Jag har redan följt hennes medbloggare ett tag och blev glad när jag fann denna del av En mammas dag lika trivsam.

Tack vare det höstlika vädret utanför fönstret har jag också haft tid att gotta mig i Tjohalias och nu senast CarlssonKarlssons bloggar. I den senare bloggen återfinns förutom en kopiös mängd före-efterbilder också den sötaste hunden man kan tänka sig. Att hon heter Marabou gör ju inte saken sämre för en fd chokladråtta som mig ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Bättre sent än aldrig! Jag ska ta mej tid att klicka mej genom dem så snart jag har några längre minuter över =)

2008-08-09 @ 11:32:26
URL: http://tillt.blogspot.com/
Postat av: s.

Hoppas du hittar något läsvärt! :)

2008-08-09 @ 12:56:48
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0