Cathrins värld



Min vän Cathrin har gått och skaffat sig en ny blogg med riktigt fin design (som en vän till henne får ta äran för), och jag kan ju inte låta bli att uppmärksamma det. Med bloggbytet och den personliga designen har Cat lovat att blogga mer, och det hoppas jag verkligen med tanke på hur fint hon och hennes sambo har i sitt lilla mysiga hus. Bloggen är förvisso ingen renodlad inredningsblogg, men nu när huset är till salu och ett nytt inredningsobjekt är köpt hoppas jag på många lika inspirerande bilder framöver som i den gamla bloggen... Annars är den förstås läsvärd när det inte handlar om inredning också!

Jag tar mig friheten att tjuva två bilder från hennes "gammelblogg" bara för att ge er en tjuvkik :)



Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Det kan krävas en del för att återfå inspirationen :)

Ska genast kika in hos henne!

Kram, kram!

2008-08-23 @ 15:00:05
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0