Nätshopping



Igår såg jag en bordslampa i Drömhem & trädgård som jag alldeles förälskade mig i. Jag har en lampa från Ikea i mitt vardagsrumsfönster just nu, vit, som jag tycker ger ett alldeles för skarpt sken även om den står bakom gardinen. Men den där..den skulle vara perfekt..

Så jag funderade lite och kom fram till att jag skulle leta fram den i Elloskatalogen, eftersom det var därifrån den kom. Och så kikade jag ut en sak jag hade funderat på att beställa som julklapp. Jag räknade lite och sedan tog jag plats vid datorn så nu är ett paket på väg någon gång i början av november. Härligt! (Jag längtar ihjäl mig redan..efter min lampa då, inte efter julklappen..den är ju inte till mig ;) ..fast jag önskar att jag hade haft råd att köpa två stycken, men det kanske kommer en chans till komplettering längre fram).

Hur ser då min nya lampfavorit ut?



image3

Bild lånad från Ellos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0