Småjuligt



När jag var och handlade idag fanns det ingen kattmjölk i min vanliga butik, så det krävdes ett stopp även på Willys innan jag kunde åka hem med alla matkassar. På Willys har de billig After Eight den här veckan, så jag kunde inte motstå att köpa två förpackningar (den mindre storleken). Såhär en snöfattig småkylig kväll med nyinförskaffad After Eight och ny mjölk i kylen passade det ganska fint att göra varm choklad till kvällsmackorna. Och varför inte smaksätta den med en sådan där liten mintchoklad istället för de droppar arraksessens jag annars brukar droppa i? Oh, så gott det blev! Det känns nästan lite småjuligt eftersom After Eight bara äts i juletid i min familj.
Det roliga är att man bara behöver en enda sådan där liten mintchokladsbit för att få riktigt ordentlig, men ändå inte stark, smak. Vardagslyx deluxe! Testa ni med!


image37

Bild: sandralinneas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0