Orientaliskinspirerat



Det förra inlägget kändes inte särskilt inredningsfokuserat och jag har tänkt utforska Paints funktioner, så nu har jag slagit två flugor i en smäll och lyckats sätta ihop ett kollage som duger att fylla ut dagens uppdatering med (observera att det är mitt första kollage någonsin så det kanske inte är världsbäst). Ellos har en ganska stor avdelning för hem & inredning numer, igår när jag satt och klickade runt på deras hemsida hittade jag massor med fina saker. Ännu mer hittade jag när jag tidigare i eftermiddag kikade lite mer i katalogen. Bland annat orientaliskinspirerade saker. Med utgångspunkt från lampan jag beställde igår har jag således satt ihop det här lampkollaget som bryts av en aning med en kudde och en ljuslykta. Allting kommer från Ellos.

I framtiden känns inte ett orientinspirerat sovrum och/eller vardagsrum alldeles omöjligt(?).


image4
Bild: Kollage sammansatt av bilder lånade från Ellos hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0