Namnsmycken



I Tankebubblors blogg fann jag länken till Namnsmycken och även om jag bara sett litegrann av deras utbud så har jag hunnit förälska mig i deras smycken. En dag ska jag minsann köpa något där! Det hade varit roligt att köpa något fint halsband eller så och ge bort till någon närstående också, det skulle ju passa fint som julklapp eller födelsedagspresent. Eller kanske som en överraskning när personen verkligen inte väntar sig det? Personligen tycker jag nog mest om sådana presenter..


image14

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det är mysigt med namnsmycken tycker jag! Det finns många fina att välja mellan.
Ha det bra.

2007-11-30 @ 11:48:44
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0