MIN inredning.



Tänk att där alltid finns människor som älskar att ta död på andras glädje? Exempelvis gamla msn-kontakter som man själv längesedan tagit bort från kontaktlistan eftersom man 1) knappt pratade ens från början 2) nu inte haft kontakt på trehundra år.

Är det då läge att gå in på den där personens blogg (jag hade adressen i mitt msn-namn, i förhoppning att några vänner skulle hitta hit?) och sedan sarkastiskt konstaterar, och jag citerar: "wow. vilken fantastisk inredning".


Jag måste klargöra att det här är en blogg som är under UTVECKLNIG, till att börja med. För det andra är den en förlängning av min vanliga dagboksblogg. Inredning fick ett stort fokus i den bloggen och jag kände att jag inte ville det. Därmed skapades denna som komplettering.
Jag har aldrig haft intentionen att skriva om nyaste nytt i inredningsvärlden. Jag kommer skriva om det JAG tycker om, och saker jag har i mitt hem eller vill ha i mitt hem. Som jag tycker om.




Det var allt jag hade att säga just nu. Jag är ganska ilsken efter det sarkastiska msn-meddelandet jag möttes av när jag startade datorn. Jag ska ta en dusch, förhoppningsvis glömmer jag det dåliga humöret under den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0