Julinspiration


Dagens IKEA-kollage går i julens tecken. Den klassiska julens tecken, närmare bestämt. För egen del är det kanske inte just den här stilen jag föredrar, men några inlånade saker att blanda upp allt annat med kan ju vara roligt. Till exempel kommer min gran toppas av en halmstjärna som införskaffades under förra årets Ikea-resa. Och äpple-ljusen stod jag och fingrade på under det här årets resa, de såg verkligen naturtrogna ut i mina ögon och skulle väl passa väldigt fint på ett julbord tillsammans med det svarta gjutjärnsfatet (tror åtminstone att den var i det materialet) och en fruktskål i samma anda, fyllt av riktiga juläpplen?




image33

image34

Kollage med bilder lånade från Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0