Fikapaus



Det blev lite av en bloggpaus under helgen för att fira min födelsedag, men jag samlar material för fullt och kommer förhoppningsvis tillbaka med flera nya inlägg de närmaste dagarna. Under tiden får ni provsmaka Banantårtan som serverades på mitt födelsedagsfika. Eller en bit princesstårta kanske smakar bättre? Ni får leta fram ett thé ni tycker om, eller kanske ni föredrar kaffe? Vi kan nog rota fram något annat drickbart också om ni föredrar det...


image6
image7

Är ni mer hungriga än fikasugna kanske ni hellre föredrar en bit pizza? Jag tyckte att jag fick vara onyttig till tusen när jag nu ändå skulle vara det med tårtätning, därför landade även denna på köksbordet när alla gett sig iväg framåt kvällskvisten.

image8


Jag fick några riktigt fina födelsedagspresenter också, bland annat dessa glas från Åhlens. En golvljusstake från ÖoB. Världens finaste "vigselring" från min "fru". Och théer och doftljus från någon som känner mig väldigt väl ;) Min mor har tidigare köpt en del kläder och 6 stycken "Pralin"-glas från IKEA av den modell som syns på pizzabilden här ovan. Dessutom fick jag en del nyttosaker som jag velat ha sedan jag flyttade hemifrån; en digital termometer som mäter både inne- och utetemperaturen, skruvmejselset och hammare. Av min far har jag mestadels fått pengar som åkt rätt in på sparkontot inför ett framtida soff- eller tv-köp eftersom bådadera står väldigt högt på min måste-köpa-lista.



Jag vill slutligen tacka så himla mycket för era fina presenter och för att ni tänkte på mig, jag blev väldigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0