Uppdatering


Jag har varit ytterst dålig på att uppdatera (den här) bloggen på sistone. Vi skyller på julpyssel va? ;)
Den tolfte december kom granen in och kläddes. Det kändes lite snålt med färg så jag kompletterade med lite fler röda kulor och lite guld igår. Nu saknas bara glittret, men det har jag inte sett i den modell jag vill ha ännu så det återstår att se hur det blir med det.
Inför lucia blev det lite lussekattsbak kvällen den tolfte också. Jag var nästan klar med pysslet när Roomservice började, och då sjönk jag ner i fåtöljen med en katt och lite mjölk. Inte helt fel, minsann!

Till veckan återstår lite småstök. Göra köttbullar - för första gången någonsin.. Göra lite ischoklad. Och lite mer knäck, den jag gjorde tidigare "försvann" på något mystiskt vis ;) Och städa, det är väl inte det allra roligaste direkt. Men det är skönt att ha dammråttefritt över jul åtminstone.

I helgen har jag faktiskt inte varit hemma så hemskt mycket, utan spenderat lite tid hos min mor som haft besök från Göteborg. Visserligen kom de upp av en så tråkig anledning som en begravning, men lite har jag hunnit se dem ändå.

Nu är det så söndagsförmiddag, jag kikar på Super G på TV och det är väl dags att producera någon slags frukost. Ett mer innehållsrikt blogginlägg får komma en annan dag. Eller kanske senare idag? Det beror på vad annat som händer.

Avslutningsvis några julpysselbilder..även om kvalitén är långt ifrån den bästa!

image84image85image86image87





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0