Soffor & sofföverdrag



IKEA har ett erbjudande fram till den 30 december som går ut på att man får ett extra sofföverdrag på köpet, vitt, om man köper en soffa i Ektorp-serien. Jag provsatt alla soffor (utom de i skinnmaterial, eftersom de är helt uteslutna i min värld) när vi var på IKEA i början av oktober eftersom jag har tänkt köpa en ny soffa när jag har lyckats spara ihop pengar till det. Ektorp vad den enda jag verkligen tyckte om. Så det här erbjudandet får mig att gråta lite inuti. Vita sofföverdrag är en dröm! ..som jag inte riktigt är säker skulle fungera hos mig med två pälsande katter.Tänk då att kunna köpa en soffa i en annan färg, förslagsvis svart, och ha den klädseln som säkerhet om den vita inte fungerade?

Oh, om någon kunde ge mig pengar till en soffa, då skulle jag klicka hem en ganska direkt..

image70image71image76image77
Bilder från IKEA




Å andra sidan så har jag fallit huvudstupa för en annan soffa också, från Mio(?), något dyrare förstås men med schäslongdel och det skulle vara rena drömmen att ha en sådan. Med Ektorp-soffa skulle jag vilka komplettera med både tvåsitssoffa och/eller fåtölj och fotpall. Och så är förstås schäslongen här ovan en dröm för mina lässtunder. Nå, sparkontot ekar ganska tomt så jag har gott om tid att fundera vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0