Rött är sött


Bloggen har gått på lite sparlåga den sista tiden, det har varit en hel del adventsstök och fläng hit och dit så jag har inte riktigt orkat vara uppfinningsrik och hitta roliga saker att blogga om. Inte blir det mycket bättre idag heller, då jag slängt ihop ett rött ikeakollage bara för att det ska vara något nytt här om någon skulle få för sig att kika in. Rött blir det eftersom det är första advent, och jag inte har hunnit med att tända första adventsljuset ännu. Det tänkte jag vänta med till ikväll när jag kommer hem från Moras julskyltning...
Så håll till godo :)


image63


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

En sådandär stol vill jag ha. :-D Den skulle i och för sig inte passa i min lägenhet, men ändå...

2007-12-02 @ 15:53:14
Postat av: s.

Jag vill också ha en sådan stol, fast jag har ju tänkt mig en svart - som ersättare för min datastol :)

2007-12-02 @ 17:58:20
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: Lena

ja, den där stolen hade verkligen inte varit fel! sjukt snygg.

2007-12-02 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0