Chokladpaus


image68
Bild hittad på google, lånad från linneasskafferi 

image69


Min inredningsblogg tycks ha tagit varm chokladpaus längre än tänkt, så jag tänkte dela med mig lite av chokladen och min nya julmusik som klickades hem från CDON förra veckan så att den landade i min brevlåda för några dagar sedan. Fast jag måste erkänna att jag själv inte druckit någon choklad, inte har det blivit något thé på sistone heller.. Däremot har jag gjort knäck, och lyckats bra med en del och lyckats mindre bra med en annan del.. Tråkigt, men det var mitt eget fel. Jag hade för dåligt tålamod :)


Idag visar de Sound of music på TV3 och jag tänkte försöka se en glimt av det iallafall. Men om ett tag ska jag och mamma fara till kyrkogården och tända ljus och sedan var det tal om att hon skulle tvätta bilen så jag vet inte hur mycket jag hinner...

Sedan visar de en av mina favoritfilmer Brudens far på TV4 också, så det blir lite klurigt att välja vad jag ska se om jag faktiskt har möjligheten..


Ta för er av chokladen så återkommer jag en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0