Bokhylla?


Förra veckan satt jag och skrev in en del av alla de boktitlar jag samlat på mig i önskelistan på adlibris - istället för att ha små lappar liggandes här och där. Det är ännu ett ministeg mot ett mer organiserat liv i stort ;) ..hur det sedan slutar är en annan femma. Förhoppningsvis kan jag slänga en del av allt som bara ligger på hög och samlar damm här hemma, från gamla söndagsbilagor till aftontidningarna, till småprylar som aldrig används.

Nu när jul, och nästan också nyårsfirandet är avklarat är nästa stora grej bokrean. Om jag inte missminner mig så äger väl den rum i februari? Mest troligt kommer det landa en ny boktrave hos mig då, och trots min ganska nytillkomna lilla expedit-hylla från Ikea känns det som att böckerna har ganska begränsat utrymme fortfarande. Därmed skapades dessa inspirationskollage.


image102
image103
Alla bilder till kollagen är lånade från Ikea respektive Ilva.


Som synes går de mest i vitt. Inspirerad av de lantinspirerade bloggar jag läst på sistone, samt allmän ändring i färgfavoriter känns det som att vitt vore bäst. Inte minst för ljushetens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0